ZDRAVÉ HUBNUTÍ BEZ TABLETEK

Přidáno: 01.02.2008 | Autor: BarBara | Přidal: Medo

Nevěřím, že někdo nechce být hubený. No dobře, tak štíhlý. Myšlenky na vyretušovanou a graficky upravenou hubeňoučkou postavu kočky z titulní stránky lifestylového časopisu občas přepadnou i tu nejvyrovnanější osobu pod sluncem. Léto se zdá být ještě daleko, kalorické bomby na zpříjemnění dlouhých zimních večerů chutnají tento rok o něco více než jindy, tak kdo by spekuloval nad tím, jak bude vypadat v létě v plavkách? Ha, ha, všichni. Nejlepší je takové hubnutí, při kterém není třeba pohnout ani malíčkem, natož zadkem. Škoda jen, že takové neexistuje. Klasika typu větší výdaj, menší příjem je stále ještě nepřekonaná, takže co? Zkusíme něco v tabletce? Asi jste ještě neslyšeli o tom, že výživové doplňky podporující hubnutí mají smysl jen tehdy, pokud k nim přidáte tělesnou aktivitu. Takže pokud budete hltat ty malé, zázračné pilulky, spíše vám ztvrdnou játra, než zadek. Našla jsem pro vás pár látek, které se používají v preparátech na hubnutí a jsou dostupné i v přírodní formě.

fotografiafotografia

Chrom - Omezuje chuť na sladkosti. Snižuje hladinu cholesterolu v krvi, stabilizuje hladinu cukru v krvi a je důležitý pro růst svalové hmoty. Je v telecích játrech, v obilných klíčcích, pivovarských kvasnicích, kuřecím mase, kukuřičném oleji a v mořských potvorách.

Chitin - Vychytává v trávicí soustavě tuk ze zkonzumované potravy a vylučuje ho ven z těla stolicí. Zlepšuje stav vlasů, nehtů a kůže. Najdete ho v prášku z pancíře garnátů a krabů.

L-karnitin - je to aminokyselina, která upřednostňuje při tvorbě energie v těle využití tuků před jinými zdroji energie a pomáhá proti únavě. Vydolujete ji z masa a mléčných výrobků.

L-lyzin - jde také o aminokyselinu. Je potřebná pro kvalitu svalové tkáně. Pokud máte ostrou redukční dietu, určitě byste ji měli zařadit do svého chabého jídelníčku. Kromě toho pomáhá při opakované tvorbě oparů. Je obsažena v rybách, mléce, fazolích, mase, sýrech, kvasnicích, vajíčkách a sóji.

Trávicí enzymy - Pomáhají při špatně fungujícím trávení, umožňují lehčí trávení tuků, posilují činnost jater a střev. Působí protizápalově a urychlují hojení. Nacházejí se v ananasu, papáji, čerstvém ovoci a zelenině.

Lecitin - Snižuje hladinu krevních tuků a cholesterolu. Pomáhá při bolestech kloubů, podporuje nervový systém, snižuje vliv stresu a zpomaluje stárnutí. Lecitin obsahuje soja, vejce, játra, celozrnné pšeničné výrobky a ořechy.

Cholin - Rozpouští tuky, pomáhá snižovat hladinu cholesterolu, podporuje odstraňování tuků a toxických látek z jater a ochraňuje ji před ztučněním. Najdete ho ve žloutku, mozečku, srdci, listové zelenině, kvasnicích a obilných klíčcích.

fotografia

 

Esenciálně mastné kyseliny - Jsou potřebné pro dokonalou proměnu tuků, tvorbu hormonů, zdravou pokožku a činnost imunitního systému. Pokud zastáváte nízkotučnou dietu, tyto kyseliny vám určitě pomohou. Jsou v rybách, zelené listové zelenině, v olivovém, konopném, sojovém a lněném oleji. Stejně tak i ve lněných a slunečnicových semínkách.

Vitamin C - Jako účinný antioxidant pomáhá vylučovat z těla škodlivé volné radikály, které vznikají při procesu hubnutí. Největší zásobárnou vitaminu C je ovoce, zelenina, šípky a brambory.

Jablečný ocet - Intenzivně spaluje potravu a zvyšuje hladinu kyslíku v krvi. Reguluje tělové tekutiny a zkracuje čas potravy v těle.

Toto jsou základní látky, které působí jako spalovače tuků. V přirozené formě jsou dostupné a vůbec nemusíte hltat tabletky. Pokud k tomu přidáte alespoň trošku pohybu, v létě byste měli být jako proutek. Anebo alespoň pevná větvička.

Vytlačit Oblíbené Poslat Facebook Digg it Delicious Vybrali.sme

Komentáře